Grywalizacja w bibliotece szkolnej |
|
|
I. Zakrzewska, T.Polaszewski |
Dzień 21 października 2016r. upłynął w bibliotece pod znakiem grywalizacji. To już trzecia gra biblioteczna pod hasłem "Na tropach Sowy". Gra została zaplanowana dla uczniów klas drugich, jako forma integracyjnej imprezy czytelniczej i jeden z elementów rozwijania zainteresowań czytelniczych uczniów.
Trzyosobowe zespoły uczniów rozpoczęły grę o godzinie 9:40 w bibliotece szkolnej. Każda z drużyn podążała inną trasą, odbierając zadania w wyznaczonych miejscach. Celem gry było przejście całej trasy, wykonanie wszystkich zadań oraz znalezienie ukrytego rekwizytu. Zadania związane były z książką, czytaniem i biblioteką. Gra biblioteczna, dzięki nowoczesnej, aktywizującej formule, wzbudziła wśród uczniów duże zainteresowanie. Drużyny z zaangażowaniem wypełniały wszystkie zadania. Z zadowoleniem można stwierdzić, że gra dostarczyła pozytywnych wrażeń i była okazją do zdobywania punktów, wykazania się wiedzą, współzawodnictwa oraz dobrej zabawy. Grywalizacja pomaga budować wizerunek nowoczesnej i prężnie działającej biblioteki. Służy usprawnianiu jej działania w obrębie komunikacji, przetwarzania informacji i edukacji swoich użytkowników. Zwycięzcą gry została klasa IIa. Drugie miejsce wywalczyła klasa IIb, natomiast trzecią lokatę zajęła klasa IIc. Gratulujemy!
Irena Zakrzewska
|
| |
|
|
|
|
|
| |
|